Известие

Collapse
No announcement yet.

ремонти и подобрения по алфа 166 - с цени

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от leshoiad
    Това ми прозвуча, много несериозно братле!!!!!!
    Ами аз сложих нова за 50 лв. И на мен ми звучи така ама айде.......

    Поздрави
    алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
    алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

    Comment


    • Може би иска да каже за другата която е около 80 лв. нова
      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

      Comment


      • Такааа,дойде време най-после и за великия лагер на шайбата на компресора.Покрай него и на двете ролки (без обтягащата) на пистовия ремък, щото и те хлопаха яко.Та закръглих сумата на 200. По-лошото е,че и обтягащата няма да кара още дълго... Но вече го няма концертът от ударни инструменти като включи компресора, както и противното стържене от ролките
        ...
        155 1,6 TS 16V `96
        166 2,4 JTD `99
        147 1,9 JTDm 8V `07

        Comment


        • Вчера (9.07.2011г.) беше деня в който реших че е време да сменя съединителя.
          След двумесечно търпене на твърдия долен ляв педал и приплъзването му при подаване на рязко газ, когато тръгна да изпреварвам... се врекох да го сменя.
          Отидох в Ямбол при познатия за повечето от нас Христо (Hit-ko) при който имах уговорка за една бърза смяна. Започна Разглабянето но се оказа и още един, по-голям проблем! Оказа се че маховика е в отчайващо състояние. С много големи луфтове - аксиални, радиални и т.н.
          Трябваше да се смени и той, след кратко чудене дали да е втора ръка или нов реших че по удачния вариант е нов, макар и цената да му бе невероятно висока!
          И така в общи линии от вчера съм с нов съединител и нов маховик Valeo.

          Когато купувах колата стария собственик твърдеше, че е сменял съединител, е да но не се уточнихме кое от съединителния комплект. И сега се оказа че бил сменил само феродовия диск! Сега имам един мога да кажа чисто нов феродов диск
          Attached Files
          Alfa Romeo 166 2,4 JTD

          Comment


          • А какъв съединител сложи?
            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

            Comment


            • Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
              А какъв съединител сложи?
              Съединителя също е Valeo
              Alfa Romeo 166 2,4 JTD

              Comment


              • Така де ама нормален за 156-ца или за 166-ца?
                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                Comment


                • Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                  Така де ама нормален за 156-ца или за 166-ца?
                  Съединител за 166 каквото си излиза по номер за модела не съм правил приспособления.
                  Alfa Romeo 166 2,4 JTD

                  Comment


                  • Alfa Romeo 166 2.0TS 99г. Купена на 152500км , в момента на 167500км

                    -Ангренажен комплект (ремък и 2бр. ролки)
                    -Водна помпа
                    -Ремък на баланс валове
                    -Ремък-пистов
                    -Масло двигател-Selenia 20K
                    -Маслен филтър
                    -Масло скорости
                    -Свещи DENSO IRIDIUM
                    ---общо 800лв
                    -Въздушен филтър-13лв+13лв+13лв
                    -Филтър на климатик с активен въглен-25лв
                    -Капачка казанче спирачна течност-15лв
                    -Жило за газта-30лв
                    -Кутия на въздушен филтър(всичко до дросела)-80лв
                    -Всмукателен колектор-230лв+70лв
                    -Почистване на дросел-20лв
                    -Диагностика-30лв
                    -Дебитомер BOSCH 019-240лв
                    -Фарове, 2бр. с рециклиране на рефлекторите на късите и ксенон и крушки на габаритите-400лв
                    -Реле за мигачите-15лв
                    -ГИ Симгаз-1210лв
                    -Летни гуми МИШЕЛИН 225/45/17, 2бр-130лв
                    -Долна помпа на съединител-40лв
                    -термостат BEHR-82лв
                    -чистачки CHAMPION-24лв
                    -воден радиатор-183лв
                    -радиатор на парното (40лв, труд-90лв)-130лв
                    -горна помпа на съединител-90лв
                    -почистване на дюзи с ултразвук-50лв
                    -закопчалка за брава-10лв
                    -диагностика и наново чистене на дюзи-120лв
                    -маслен филтър-7лв
                    -десен мигач за калник-10лв
                    -бензинова помпа за части-20лв
                    -нивомер, с доставката-25лв
                    -нова пробка за картера-7лв
                    -масло Selenia 20K-5л.-96лв
                    -изправяне на 4бр. ЛДЖ-60лв
                    -паразитна ролка и ролка с обтегач за пистов ремък-127лв
                    -обтяжна ролка на ремък баланс валове-60лв
                    -вътрешно каре(90лв, смяна 50лв)-общо-140лв
                    -модул за дневни светлини-20лв
                    -изправяне на 2бр, ЛДЖ-40лв
                    -------------------------------------------------------------------------
                    Всичко -4670лв
                    Last edited by pitbull; d.m.y г., 20:23.
                    EX' Alfa Romeo 33 1.7 16v / EX' Alfa Romeo 164 super 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 166 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 146 TI
                    Peugeot 406 Coupe 2.2HDI
                    Peugeot 106 1.4 Sport-на жената мачето

                    Comment


                    • Поствам моите разходи досега:

                      1. Смяна на дебитомер - Bosch точен модел за колата и ламбда сонда за катализатор - универсална. И двете са от Елит Кар, дебитомерът е със специална доставка от Германия - 888 лв. с диагностики, монтаж и пр.

                      2. Смяна средно и задно гърне с чисто нови произведени от Imasaf, Италия. Специален внос от Елит Кар - 605 лв. с монтаж

                      3. Амортисьорче за преден капак - 31 лв.

                      4. Смяна на въздушни пътища - кутия за въздушен филтър и резонаторна кутия над филтъра. Купени от морги - 120 лв.

                      5. Смяна на целите задни спирачни тръбички. Задните части на двете тръбички са от морга, предните са правени от сервиза, в който ги сменях. Смяна на спирачна течност с Tutela. Смяна на маншон на предно дясно външно каре - 245,50 лв. с труд и всичко останало

                      6. Смяна на антифриз и термостат - термостат Behr, антифриз Tutela - 180 лв.

                      7. Ремонт предница - биелети, носачи горни и долни - всички на TRW. Смяна на предни спирачни маркучи и на предна лява спирачна тръбичка. Смяна на регулатора на оборотите на перката на радиатора - 1310 лв. с труд

                      8. Смяна на лагер на ролка на компресор на климатик, смяна на пистов ремък и смяна на масло и филтри - маслен, въздушен и за купето. Маслото е Selenia Racing 10W60 - 351 лв. с труд

                      До тук 3730,50 лв., горе-долу колкото едно JTD от първите в мобиле-то Разходите са възникнали от закупуването на колата през м. септември 2010г. досега, като всички горни проблеми (без смяната на течностите) ми бяха показани от продавача още при покупката, но пък това свали доста цената на колата.
                      Сега пак е в пита за смяна на масло на скорости и почистване на радиатор. Има и още за правене, нали съм си перфекционист...
                      Last edited by joros; d.m.y г., 19:32.
                      Diesel is the fuel of Satan

                      1999 Alfa Romeo 166 3.0 V6, Aurora Nuvola Pearl

                      Comment


                      • здравей колега, ПРОЧЕТОХ, ЧЕ АНГРЕНАЖНИТЕ РЕМЪЦИ СЕ СМЕНЯТ НА 120 000 км, дали важи и за тези, които се продават тук в Бг

                        ---------- Post added at 12:57 ---------- Previous post was at 12:54 ----------

                        Първоначално публикувано от p3shku Покажи съобщение
                        Така нека и аз се запиша тука:
                        ахм ауто:
                        ролка за ангренажа-98.00
                        ролка за ангренажа-53.00
                        ролка пистов ремък-108.00
                        ролка пистов ремък-67.80
                        пистов ремък Flenor-31.80
                        маслен филтър Clian-8.80
                        въздушен филтър IFA-12.50
                        горивен филтър VASCO-17.60
                        филтър климатик-22.22
                        Всичко 419.00 с отстъпката 375.00


                        от един доставчик всичко с отстъпките:
                        ангренажен ремък 36.00
                        ролката от комплекта обтегач за пистовия ремък 24.00
                        масло Selenia TD 10w40 6литра 58.00
                        два предни долни носача 2Х161.00=322.00
                        Всичко 440.00

                        Работата за смяна на изброените неща 150.00
                        здравей колега, ПРОЧЕТОХ, ЧЕ АНГРЕНАЖНИТЕ РЕМЪЦИ СЕ СМЕНЯТ НА 120 000 км, дали важи и за тези, които се продават тук в Бг

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от emil georgiev Покажи съобщение
                          здравей колега, ПРОЧЕТОХ, ЧЕ АНГРЕНАЖНИТЕ РЕМЪЦИ СЕ СМЕНЯТ НА 120 000 км, дали важи и за тези, които се продават тук в Бг

                          ---------- Post added at 12:57 ---------- Previous post was at 12:54 ----------


                          здравей колега, ПРОЧЕТОХ, ЧЕ АНГРЕНАЖНИТЕ РЕМЪЦИ СЕ СМЕНЯТ НА 120 000 км, дали важи и за тези, които се продават тук в Бг
                          По-добре да не рискуваш да караш 120К. На афтърмаркет ремъците мисля, че им дават доста по-малко - би трябвало да пише някъде на кутията или вътре. Освен това им дават и някакви години - аз моя го смених като направи 3 години, а бях минал едва 30-35К км.
                          Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                          Блог за работа и кариера

                          sigpic

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                            По-добре да не рискуваш да караш 120К. На афтърмаркет ремъците мисля, че им дават доста по-малко - би трябвало да пише някъде на кутията или вътре. Освен това им дават и някакви години - аз моя го смених като направи 3 години, а бях минал едва 30-35К км.
                            Е тези дето решиха да пробват колко държат оригиналните ремъци на макс 70 000 всички смениха по някой клапан
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                              Е тези дето решиха да пробват колко държат оригиналните ремъци на макс 70 000 всички смениха по някой клапан
                              Не е нормално,на служубното пунто се оказа,че тия помияри са го сменили на 70000км,сега е 149000.Зависи откъде е ремъка

                              ---------- Post added at 21:24 ---------- Previous post was at 21:18 ----------

                              Първоначално публикувано от joros Покажи съобщение
                              Поствам моите разходи досега:

                              1. Смяна на дебитомер - Bosch точен модел за колата и ламбда сонда за катализатор - универсална. И двете са от Елит Кар, дебитомерът е със специална доставка от Германия - 888 лв. с диагностики, монтаж и пр.

                              2. Смяна средно и задно гърне с чисто нови произведени от Imasaf, Италия. Специален внос от Елит Кар - 605 лв. с монтаж

                              3. Амортисьорче за преден капак - 31 лв.

                              4. Смяна на въздушни пътища - кутия за въздушен филтър и резонаторна кутия над филтъра. Купени от морги - 120 лв.

                              5. Смяна на целите задни спирачни тръбички. Задните части на двете тръбички са от морга, предните са правени от сервиза, в който ги сменях. Смяна на спирачна течност с Tutela. Смяна на маншон на предно дясно външно каре - 245,50 лв. с труд и всичко останало

                              6. Смяна на антифриз и термостат - термостат Behr, антифриз Tutela - 180 лв.

                              7. Ремонт предница - биелети, носачи горни и долни - всички на TRW. Смяна на предни спирачни маркучи и на предна лява спирачна тръбичка. Смяна на регулатора на оборотите на перката на радиатора - 1310 лв. с труд

                              8. Смяна на лагер на ролка на компресор на климатик, смяна на пистов ремък и смяна на масло и филтри - маслен, въздушен и за купето. Маслото е Selenia Racing 10W60 - 351 лв. с труд

                              До тук 3730,50 лв., горе-долу колкото едно JTD от първите в мобиле-то Разходите са възникнали от закупуването на колата през м. септември 2010г. досега, като всички горни проблеми (без смяната на течностите) ми бяха показани от продавача още при покупката, но пък това свали доста цената на колата.
                              Сега пак е в пита за смяна на масло на скорости и почистване на радиатор. Има и още за правене, нали съм си перфекционист...
                              Колега,това че си перфекционист не е лошо,ама ако човек,който не е имал такава кола и почти се е навил да си вземе,като чете постове като твоя,ще бъде разубеден почти толкова бързо,колкото е бърза алфата.Колкото повече й се тресеш на една кола,толкова повече ядове ще ти сздава!
                              Аlfa 164 Super 2.5TD

                              Comment


                              • Ето и малко информация от мен за другата (щото явно не е нова) алфа:
                                • I. Първоначална смяна на консумативи:
                                  • 1. Маслен филтър и въздушен филтър - £17
                                    2. Масло Мобил 1 10W-60 - 7л - £68
                                    3. Труд- £20

                                    Скромно начало, но от сърце. Скоро с повечко свободно време ще има още "инвестиции"
                                Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

                                Comment

                                Working...
                                X